شناسهٔ خبر: 29256 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین خبر داد:

بهسازی تجهیزات تونل شیرین سو در محور قزوین- رشت/ تونل شیرین سو امروز مسدود است

تونل مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی از برپایی کارگاه جاده‌ای در تونل شیرین سو واقع در کیلومتر ۵۵ محور قزوین- رشت با هدف بهسازی تجهیزات تونل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، جواد حق لطفی از برقراری کارگاه جاده‌ای به‌منظور انجام عملیات بهسازی تجهیزات و تأسیسات ایمنی تونل شیرین سو واقع در محور قدیم قزوین رشت خبر داد و گفت: این عملیات به‌منظور افزایش ایمنی و افزایش طول عمر تجهیزات منصوب‌ها تعمیر سامانه‌های ایمنی، روشنایی، کنترل و تهویه تونل اجرا خواهد شد.

وی افزود: این عملیات باهدف بهسازی تجهیزات تونل امروز یکشنبه ۲۵ مهرماه امسال از ساعت ۷ صبح لغایت ۱۸ توسط اکیپ‌های پیمانکاری و با حضور گشت‌های راهداری انجام می‌گیرد.

این مقام مسئول در این راستا بیان کرد: رانندگان و مسافرین محترمی که قصد عبور از این محور را دارند در مدت زمان انسداد تونل می‌توانند از کنارگذر موجود استفاده کنند.

وی در پایان گفت: از رانندگان گرامی خواهشمندیم ضمن رعایت سرعت مطمئنه به علائم و تابلوهای هشدار دهنده راهنمایی و رانندگی توجه کافی داشته و با دقت بیشتری از این مسیر تردد نمایند.

نظر شما